K placení KFZ Steuer není potřeba německé SPZ
Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Amsterodam | Eindhoven | Haag | Rotterdam | Utrecht
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 11   Dolů
 
Autor Téma: K placení KFZ Steuer není potřeba německé SPZ  (Přečteno 1523583 krát)
dadena



Karma: 0
Příspěvků: 4


« Odpověď #15 : Červen 18, 2013, 11:10:47 am »

V prvom rade, diky moc sa velmi zaujmavy tip, tiez momentalne riesim otazku prihlasenia/neprihlasenia na nemecke znacky.
Vie niekto povedat (ako uz bolo dopytovane) na zaklade akeho zakona?/Ake tlacivo na fin. urade treba pytat?
Diky moc za akekolvek info
Zaznamenáno
xanaxa



Karma: -1
Příspěvků: 7


« Odpověď #16 : Červen 18, 2013, 04:23:17 pm »

uz mam s toho hokej..ako to tu vsetko citam.  Co???
Rada by som vedela ako je to v mojom konkretnom pripade - jazdim na aute so SK znackami ktore je prihlasene na inu osobu - ktora ma trvaly pobyt na SK. Mohla by som mat problem ? - ja mam trvaly pobyt tu, nemecke obcianstvo a nemecky vodicak.
VIE MI NIEKTO PORADIT V MOJOMKONKRETNOM PRIPADE? ake mate skusenosti...urcite niesom sama s tymto problemom. Ziadnu dan tu zbytocne platit nechcem, auto si so Steuer odpisat nemozem lebo pracujem za rohom.
Zaznamenáno
kleena



Karma: 81
Příspěvků: 1795



« Odpověď #17 : Červen 18, 2013, 05:37:47 pm »

Vítej v šedé zóně.
Nikdo ti to pro tvůj ani jiný případ závazně neřekne, protože to nikdo neví (a, protože jsme v Německu, také nikdo nebude riskovat, že se na to spolehneš a pak ho pěkně po německu žaluješ za škodu způsobenou přesvědčivě podanou nepravdivou informací).

Oficiální výklad (a i ten, který ti přinese nejméně problémů) je ten, že daň je možné a třeba zaplatit.

Spousta lidí jezdí přesně takto na cizích značkách...mnoho let úspěšně, ale vždy se může stát, že je policajti zkontrolují a udají a pak si to každý musí vyříkat s finančákem (ať už se z toho  nakonec vykroutí, nebo ne, budou to oplétačky s úřadem, které si leckdo radši odpustí).

Podle tohoto stavu si pak každý musí sám za sebe rozhodnout, jestli zaplatía bude mít pokoj, nebo ušetří a riskuje, že si bude muset dopisovat s policií a finančákem.

---
Oprava překlepů. Koukám, že přímý tón už nese své ovoce v podobě mínusů  Škleb
Jinak, ohledně výše té daně...150 Eur mi přijde lehce optimistická částka - možná za moderní benzínový vůz. Já sám kdysi za Civica z r.93 platil kolem 200. Diesel je obecně dražší a čím starší, zase dražší. V průměru by ch počítal s 200 až 300...? Starý diesel to podle mne může dotáhnout i na 400 a víc. Ten ovšem bude mít problém např. i se získáním ekoplakety.
« Poslední změna: Červen 18, 2013, 08:30:45 pm od kleena » Zaznamenáno

A opice mínusují a mínusují...
i.Shag
petr69



Karma: 8
Příspěvků: 330


« Odpověď #18 : Červen 18, 2013, 08:12:05 pm »

Kleena to napsal výstižně. Já to tady psal před pár dny - je to každého osobní rozhodnutí co pro něj znamená cca 150 Euro ročně dáno do paralely s možnými starostmi. Pokud ty jim to dát prostě nechceš, nezbývá ti asi nic jiného, než při každé silniční kontrole tvrdit, že jsi tu s oním autem (slov. SPZ, majitel 3. osoba) jen tento týden a příští  týden už tu s ním jezdit nebudeš Škleb
Zaznamenáno
hanaska



Karma: 1
Příspěvků: 18


« Odpověď #19 : Červen 18, 2013, 08:37:28 pm »

já osobně slyšela, že je jedno, jestli auto vlastníš ty, Pepa, Honza, babička nebo kámoš... prostě pokud auto jezdí po německých cestách, musí platit daň... člověk chce vydělávat německé geldy, ale řídit se německými zákony (daněmi) už ne? tak to tu prostě je Škleb... navíc třeba v našem případě, manžel jezdí do práce už rok jedním a tím samým autem každý den, kdyby nás policajti zastavili a my řekli, že to je kámoše nebo babičky(a ono by to tak ve skutečnosti bylo) a pak došlo na lámání chleba a zjistilo se, že auto už rok stojí před jednou firmou den co den... a to si pište, že by to nejeden němec RÁD potvrdil  Úsměv a problém by byl na světě, sice babičky, ale co tady to auto teda dělá celý rok? prostě se platí za auto, které tu jezdí, bez ohledu na majitele.... jo hold pak se hádat s německým finančákem... zase tu jsou docela dobrý peníze na to, aby si každý dovolil daň zaplatit, tak já zastávám názor ušetřit si nervy a prostě platit...  co se týče toho přepisu, přišli jsme na finančák, že se chceme přihlásit k dani a oni ať jdem na dopravku, a my, že máme ale český auto, paní (příjemná) se pousmála a že teda jo... vyplnila formulář sama, chtěla vědět váhu, obsah, emise... anmeldung ani vidět nechtěla a bylo, na základě jakýho zákona nebo paragrafu bohužel poradit nemůžu... jo ještě jsem slyšela, že se musí platit za auto, které tu je déle jak půl roku v roce, ale co je na tom pravdy, ale pokud tu někdo dělá 5 dní v týdnu, i kdyby jezdil domů na víkendy, tak to prostě neokecá...
« Poslední změna: Červen 19, 2013, 06:31:16 am od hanaska » Zaznamenáno
petr69



Karma: 8
Příspěvků: 330


« Odpověď #20 : Červen 18, 2013, 09:43:12 pm »

Hanasko,
to jsi nemusela osobně slyšet, to tak prostě je.... Psal jsem to tu, já taky platím za auto, které není napsané na mě, ale používám ho v DE, takže bych platit měl a také platím. A jestli se tomu chce někdo vyhnout ať se vyhýbá. Výše daně za konkrétní auto si každý může během pár chvil najít na netu. Ale je dobře že jsi se nám chtěla pochlubit, že máte 3 litr BMW Mrknutí
Zaznamenáno
hanaska



Karma: 1
Příspěvků: 18


« Odpověď #21 : Červen 19, 2013, 06:11:22 am »

to Petr69:
milý Peťo, od kdy se chlubí s x litr dieselem? (pokud to vypadalo jak chlubení, tak to mě mrzí, radši jsem tu větu smazala, neboť nemám potřebu se chlubit a děkuji za upozornění) Smích leckterá malá "nákupní taška" s nízkým obsahem v benzínu je dražší než naše starý ojetý auto   Mrknutí ale díky  Polibek

nicméně nechceš tedy našemu kolegovi "dochloite" poradit radši s tím zákonem a paragrafem?
« Poslední změna: Červen 19, 2013, 06:32:37 am od hanaska » Zaznamenáno
petr69



Karma: 8
Příspěvků: 330


« Odpověď #22 : Červen 19, 2013, 06:53:42 am »

 :)zákony a paragrafy neznám, jsem obyčejný český jouda s maturitou Mrknutí.Kolega se bude muset trochu namáhat u internetu, tam vše najde.
Ale jinak tu bylo napsáno již vše, na co paragrafy --platit by měli všichni kromě pendlerů Kroutím očima Kroutím očima
Zaznamenáno
misel2222



Karma: 0
Příspěvků: 5


« Odpověď #23 : Červen 19, 2013, 08:48:21 am »

Ahojte :-) docela mám zmatek v tom,co tady čtu. Když budu mít české značky s českým pojištěním,pouze zaplatím německou daň,tak si můžu jako podnikatel dávat auto (kilometry,naftu) do nákladů joo? A co je pravdy na tom,že jako podnikatel musím mít dvě auta. Jedno pro soukromé účely a druhé služební? Prej po tom jde finančák a pokud právě vedu knihu jízd,že je velice zajímá,jak se dopravuji do obchodu,k doktorovi atd... Díky za info
Zaznamenáno
petr69



Karma: 8
Příspěvků: 330


« Odpověď #24 : Červen 19, 2013, 12:27:44 pm »

 .... zajdi si za svým Steuerberaterem, ten Ti musí poradit. Podle Tvého příspěvku soudím, že mluvíš o podnikání v Německu. to může být situace kolem daní jiná než u zaměstnanců, kteří žádají po německém státu zpět část zaplacené daně z příjmu.
Zaznamenáno
levpard



Karma: 0
Příspěvků: 4


« Odpověď #25 : Červen 19, 2013, 12:40:26 pm »

Ja som to tiez pred nejakym casom riesil, ale na financom mi povedali ze bez toho aby som mal nemecke spz sa to neda. Precital som tu uz asi cele forum co sa toho tyka. a nie len toto forum, ale aj zopar polskych a nemeckych. a milion ludi, milion odpovedi. A teraz znova pise prevazna vacsina ze sa to da... dobre ze nie vsetci to platite, len trebalo vypisat nejaky formular, ale aby niekto napisal nemecky nazov toho skur*eneho formulara, tak to nie! Zasa ste vsetkym pomohli. Mi to pripada ako bajky o Yeti-m. Vraj ho niekto niekde videl su aj natocene videa, ale teoreticky to mohla byt mucha, alebo kriak!

Takze by som chcel velmi pekne poprosit niekoho kto to plati aby prosim napisal nazov toho formulara. diki
Zaznamenáno
petr69



Karma: 8
Příspěvků: 330


« Odpověď #26 : Červen 19, 2013, 12:49:17 pm »

Nejsou to bajky o Yetim. Jen rozdílný přístup různých zdejších fin. úřadů. Jak se jmenuje formulář nevím -  mně to na FÚ tady v Erdingu sázeli z českého velkého TP rovnou do německého malého computeru  Škleb
« Poslední změna: Červen 19, 2013, 12:53:21 pm od petr69 » Zaznamenáno
dayton



Karma: 0
Příspěvků: 1


« Odpověď #27 : Červenec 05, 2013, 09:38:29 pm »

Moja osobna skusenost spred tyzdna je, ze udajne bezpodmienecne musim auto prihlasit na nemecke cisla. ( FA Wiesbaden ) Ak by niekto mal odkaz na zakon ( v nemcine ) kde sa pise opak pomohlo by mi to. Chlapik mi na moje tvrdenie, ze mnohi platia kfz steuer aj na cudzie znacky povedal len, ze ak mu ukazem zakon, tak s tym problem nebude mat ani on. Zavolal vsak veducemu a ten mu potvrdil, ze musim auto prehlasit. Dik za pomoc
Zaznamenáno
hanaska



Karma: 1
Příspěvků: 18


« Odpověď #28 : Červenec 06, 2013, 07:16:20 am »

milý Dayton,

ráda bych poradilo číslo zákonu atd... ale ani v rozhodnutí o placení KFZ není!!!!!!!!!!!!! taky jsme nahlašovali údaje přímo do pc, a pak do 14 dnů přišel papír oboustranej a je na něm jen Beschied uber Kraftfahrzeugsteuer.... a že daň na auto je pod daňovým číslem (blabla) a že se to platí na rok a do kdy zaplatit na další rok a pak tam je malej odstavec o tom, že když auto prodáš nebo odhlásíš, máme povinost to nahlásit a vrátí nám poměrnou část, pak tam jsou údaje o autě, váha, obsah, diesl, win atd a další poznámky že finančák vystupuje jako úřad nebo co a pak přiložená složenka na zaplacení daně a žádost, abysme sdělili číslo účtu, aby si další rok to ztrhli sami... a nikde nic dalšího...

takže fakt nevím jak poradit !!!!!!!!!!!  Šok  Šok  Šok  Šok

a znovu opakuji auto je na českých značkách a české zákonné pojistce
Zaznamenáno
dochloite



Karma: -12
Příspěvků: 92


« Odpověď #29 : Červenec 06, 2013, 06:31:35 pm »

§ 1 Nr. 2 Kraftfahrzeugsteuergesetz (KraftStG) bestimmt, wann ein ausländisches Fahrzeug der deutschen Kraftfahrzeugsteuer unterliegt. Dies ist der Fall beim Halten von ausländischen Fahrzeugen zum Verkehr auf öffentlichen Straßen, solange die Fahrzeuge sich im Inland befinden. 

§ 1 Steuergegenstand
(1) Der Kraftfahrzeugsteuer unterliegt
1.   das Halten von inländischen Fahrzeugen zum Verkehr auf öffentlichen Straßen;
2.   das Halten von ausländischen Fahrzeugen zum Verkehr auf öffentlichen Straßen, solange die Fahrzeuge sich im Inland befinden. Ausgenommen sind hiervon ausschließlich für den Güterkraftverkehr bestimmte Kraftfahrzeuge und Fahrzeugkombinationen mit einem verkehrsrechtlich zulässigen Gesamtgewicht von mindestens 12.000 Kilogramm, die nach Artikel 5 der Richtlinie 1999/62/EG des Europäischen Parlaments und des Rates vom 17. Juni 1999 (ABl. EG Nr. L 187 S. 42) in einem anderen Mitgliedstaat der Europäischen
Gemeinschaft zugelassen sind; dies gilt nicht für Fälle der Nummer 3;
3.   die widerrechtliche Benutzung von Fahrzeugen;
4.   die Zuteilung von Oldtimer-Kennzeichen sowie die Zuteilung von roten Kennzeichen, die von einer
Zulassungsbehörde im Inland zur wiederkehrenden Verwendung ausgegeben werden. Dies gilt nicht für die
Zuteilung von roten Kennzeichen für Prüfungsfahrten.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 11   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Netherlands.cz © 2024
O životě krajanů v Nizozemsku - Holandsku. Užitečné články a diskuze o životě, práci v Holandsku, ubytování, akcích nebo dovolené v Nizozemsku. Možnost organizování srazů nebo hledání spolujízdy z a do Nizozemska.

Odkazy | spolujizda | Autostop.sk | Autostop.pl | Zahnarzt München